Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009


Βασικά Θα πρέπει να κατανοηθεί ότι τα minimoto δεν είναι παιχνίδια, είναι αγωνιστικές μοτοσικλέτες. Ακόμη και οι φθηνές κινέζικες κόπιες είναι ικανές να εξιτάρουν τον αναβάτη κάθε ηλικίας. Οι δε απαιτήσεις τους είναι εφάμιλλες, σε κλίμακα βέβαια, μεγαλύτερων μοτοσικλετών. Όσο πιο πολύ αναβαίνει η ταχύτητα τόσο πιο λεπτοί και ακριβείας θα πρέπει να είναι και οι χειρισμοί του.

Το πολύ μικρό μεταξόνιο, η έλλειψη αναρτήσεων και η άμεση απόκριση του δίχρονου κινητήρα δημιουργεί ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται άμεσο, απόλυτο, ακαριαίο! Οι αισθήσεις τεντώνονται, διαστέλλονται, αυξάνονται στο έπακρο ώστε να αντιληφθούν και να μεταβιβάσουν έγκαιρα τα όποια μηνύματα προέρχονται από το μικρό κτήνος που βρίσκεται όχι κάτω αλλά ανάμεσα απ' τα πόδια σου!

Κινητήρες αερόψυκτοι με 2.6 και 4.2 ίππους, υγρόψυκτοι με μικρής διαμέτρου καρμπυρατέρ με 8,5 και με μεγαλύτερα που φθάνουν την ιπποδύναμη μέχρι και τους 15 κι όλα αυτά από μόλις 40cc, δίνουν την δυνατότητα σε όλους να πάρουν μέρος σ' αυτή την αγωνιστική προσομοίωση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που στα πρωταθλήματα εξωτερικού υπάρχει η κατηγορία open με μόνο περιορισμό τα 50cc όπου συναντάμε μέχρι και 22 ίππους!!!

1 σχόλιο: